Intrebari frecvente despre Hervis SportsClub
Î: Cat valoreaza creditul obtinut in urma cumparaturilor?
R: Toți membrii vor beneficia de o rată de conversie a cumpărăturilor de 5%
Î: Ce pot face cu punctele?
R: Punctele pot fi convertite în credit – asemenea punctelor pe care le primeai pentru cumpărături
Î: Nu am smartphone, sau nu intenționez să descarc aplicația din diverse motive – însă doresc să colectez puncte și să folosesc cupoane.
R: Din păcate, acest lucru este posibil numai prin APP, puteți cere asistență la casa de marcat pentru instalare APP.
Î: Nu dețin un smartphone. Ar trebui să achiziționez unul?
R: Nu vrem să discriminăm. Sunt persoane care nu instalează aplicații din cauza cookies/permisiunilor.
Există multe posibilități de a împărtăși datele:
-GPS
-Notificări
-App tracking
În general, nu există cookies în aplicații. Toate datele sunt procesate conform regulamentului GDPR. Accesați secțiunea Protecția datelor.
Î: Ce se întâmplă cu punctele mele după 12 luni?
R: Punctele expiră după 12 luni, însă vei fi anunțat din timp.
Î: Cum pot fi folosite punctele?
R: Punctele sunt convertite în credit – 1 punct = 0.25 RON
I: Este nevoie să-mi cheltui tot creditul din aplicatie deodată?
R: Nu, poti decide cât de mult doresti să cheltuiesti din soldul tau.
I: Voi primi un voucher?
R: Nu, soldul va fi vizibil doar in aplicatie.
Î: Îmi pot revendica punctele în alte țări Hervis?
R: Nu. Trebuie selectată țara unde sunt făcute achizițiile.
Î: De ce nu îmi sunt punctele convertite imediat?
R: Produsele pot fi returnate până în 30 de zile. De aceea, vom debloca punctele după ce trece perioada de retur de 30 de zile.
Î: Cât durează perioada în care se poate solicita retur?
R: 30 de zile.
Î: Pot câștiga puncte dacă fac cumpărături în străinătate?
R: Nu. Se pot face cumpărături doar în zonele cu aceeași monedă. Dacă moneda contului este RON, atunci, cardul respectiv nu poate fi folosit decât pentru cumpărături în RON.
Î: Îmi pot schimba datele personale ulterior?
R: Da. Îți poți schimba datele personale. Doar adresa de e-mail și țara selectată trebuie să rămână aceleași.
Î: Ce se întâmplă dacă am o adresă de e-mail nouă. Îmi pierd calitatea de membru și trebuie refăcută înregistrarea?
R: În cazul acesta, te rugăm să contactezi departamentul Servicii Clienți, fiecare situație va fi soluționată în funcție de posibilitățile tehnice.
Î: Unde și cum îmi pot schimba datele?
R: Îți poți schimba datele direct din APP sau de pe site-ul online.
Î: Care este valoarea punctelor?
R: Un punct se convertește în 0.25 RON
Î: Cum sunt achizițiile convertite în puncte? Cum sunt punctele convertite în credit?
R: Pentru fiecare 5 RON primești 1 punct. Fiecare punct se convertește în 0.25 RON.
Î: Pot converti punctele în reduceri?
R: Nu. Punctele se pot converti doar în credit.
Î: De ce nu îmi apar punctele?
R: Când ai făcut cumpărăturile respective? Punctele sunt atribuite doar după 30 de zile.
Î: Ce funcționalități oferă aplicația Hervis?
- Câștigare de puncte și transformare acestora in credite de cumparaturi
- Card membru digital
- Cupoane
- Cataloage digitale
- Noutăți/Oferte exclusive
- Chitanță digitală
- Storefinder magazine
Î: Se pot colecta/converti puncte în magazinul online?
R: Punctele pot fi convertite în aplicație, iar creditul poate fi folosit în magazine fizice și în magazinul online.
Î: Până la cât timp pot fi adăugate punctele?
R: Pentru adăugare ulterioară, chitanța cumpărăturilor este necesară. Adăugarea punctelor în cont se poate face ulterior în maximum 30 de zile de la achiziție, prin consultarea departamentului servicii clienți.
Î: Pentru ce activități pot primi puncte?
R:
- Înregistrare
- Prima conectare
- Bonus date personale
Î: Pot folosi aplicația chiar dacă nu sunt membru Hervis SportsClub?
R: Da, aplicația este utilizabilă fără înregistrare, însă nu poți beneficia de ofertele de reduceri pentru membrii HSC.
Î: Cataloagele, promoțiile, noutatile sunt vizibile?
R: Da, însă vor lipsi ofertele și promoțiile speciale pentru membrii HSC.
Î: Am cont online, sunt automat înscris în Hervis SportsClub?
R: Doar daca ai acceptat noile Termene si conditii din data de 04.10.2022.
Î: Cum voi fi informat cu știri legate de Hervis SportsClub?
R: Prin e-mail și prin noile notificații de tip Push din aplicația Hervis.
Î: Cum pot părăsi Hervis SportsClub?
R: Se poate anula oricând statutul de membru, prin contactarea departamentului servicii clienți la adresa de e-mail [email protected]
Î: Pot comanda produse din magazinul online Hervis fără să fiu membru HSC?
R: Da, poți face achiziții din magazinul online fără să fii membru HSC, însă nu vei putea beneficia de puncte și credit pentru cumpărături.
Î: Când voi primi puncte pentru descărcare App, înregistrare?
R: Vei primi puncte imediat pentru descărcare app și înregistrare.
Î: Punctele sunt deduse din retur?
R: Variază în funcție de nivelul de retur: parțial sau complet.
Î: Mă costă ceva pentru a deveni membru HSC?
R: Nu.
Î: De la ce vârstă am posibilitatea de a deveni membru Hervis SportsClub?
R: De la vârsta de 18 ani.
Î: Este posibil să reactivez punctele după ce au expirat?
R: Nu.
Recomandăm membrilor să își folosească punctele pentru a nu le pierde, acestea fiind valide pe o perioadă de un an. Toți membri vor fi anunțați din timp în cazul în care există puncte care sunt în pericol de a-și pierde valabilitatea.
Î: Voi fi notificat înainte de expirarea punctelor?
R: Da. Vei primi notificări din timp. Te rog activează Notificarile de tip Push.