Direct la continut Direct la meniul de navigare

Intrebari frecvente despre Hervis SportsClub

 

 

Î: Cat valoreaza creditul obtinut in urma cumparaturilor?

R: Toți membrii vor beneficia de o rată de conversie a cumpărăturilor de 5%

Î: Ce pot face cu punctele? 

R: Punctele pot fi convertite în credit – asemenea punctelor pe care le primeai pentru cumpărături

Î: Nu am smartphone, sau nu intenționez să descarc aplicația din diverse motive – însă doresc să colectez puncte și să folosesc cupoane.

R: Din păcate, acest lucru este posibil numai prin APP, puteți cere asistență la casa de marcat pentru instalare APP.

Î: Nu dețin un smartphone. Ar trebui să achiziționez unul?

R: Nu vrem să discriminăm. Sunt persoane care nu instalează aplicații din cauza cookies/permisiunilor.

 Există multe posibilități de a împărtăși datele:

-GPS

-Notificări

-App tracking

În general, nu există cookies în aplicații. Toate datele sunt procesate conform regulamentului GDPR. Accesați secțiunea Protecția datelor.

Î: Ce se întâmplă cu punctele mele după 12 luni?

R: Punctele expiră după 12 luni, însă vei fi anunțat din timp.

Î: Cum pot fi folosite punctele?

R: Punctele sunt convertite în credit – 1 punct = 0.25 RON

I: Este nevoie să-mi cheltui tot creditul din aplicatie deodată?

R: Nu, poti decide cât de mult doresti să cheltuiesti din soldul tau.

I: Voi primi un voucher?

R: Nu, soldul va fi vizibil doar in aplicatie.

Î: Îmi pot revendica punctele în alte țări Hervis?

R: Nu. Trebuie selectată țara unde sunt făcute achizițiile.

Î: De ce nu îmi sunt punctele convertite imediat?

R: Produsele pot fi returnate până în 30 de zile. De aceea, vom debloca punctele după ce trece perioada de retur de 30 de zile.

Î: Cât durează perioada în care se poate solicita retur?

R: 30 de zile.

Î: Pot câștiga puncte dacă fac cumpărături în străinătate?

R: Nu. Se pot face cumpărături doar în zonele cu aceeași monedă. Dacă moneda contului este RON, atunci, cardul respectiv nu poate fi folosit decât pentru cumpărături în RON.

Î: Îmi pot schimba datele personale ulterior?

R: Da. Îți poți schimba datele personale. Doar adresa de e-mail și țara selectată trebuie să rămână aceleași.

Î: Ce se întâmplă dacă am o adresă de e-mail nouă. Îmi pierd calitatea de membru și trebuie refăcută înregistrarea?

R: În cazul acesta, te rugăm să contactezi departamentul Servicii Clienți, fiecare situație va fi soluționată în funcție de posibilitățile tehnice.

Î: Unde și cum îmi pot schimba datele?

R: Îți poți schimba datele direct din APP sau de pe site-ul online.

Î: Care este valoarea punctelor?

R: Un punct se convertește în 0.25 RON

Î: Cum sunt achizițiile convertite în puncte? Cum sunt punctele convertite în credit?

R: Pentru fiecare 5 RON primești 1 punct. Fiecare punct se convertește în 0.25 RON.

Î: Pot converti punctele în reduceri?

R: Nu. Punctele se pot converti doar în credit.

Î: De ce nu îmi apar punctele?

R: Când ai făcut cumpărăturile respective? Punctele sunt atribuite doar după 30 de zile.

Î: Ce funcționalități oferă aplicația Hervis?

  • Câștigare de puncte și transformare acestora in credite de cumparaturi
  • Card membru digital
  • Cupoane
  • Cataloage digitale
  • Noutăți/Oferte exclusive
  • Chitanță digitală
  • Storefinder magazine

Î: Se pot colecta/converti puncte în magazinul online?

R: Punctele pot fi convertite în aplicație, iar creditul poate fi folosit în magazine fizice și în magazinul online.

Î: Până la cât timp pot fi adăugate punctele?

R: Pentru adăugare ulterioară, chitanța cumpărăturilor este necesară. Adăugarea punctelor în cont se poate face ulterior în maximum 30 de zile de la achiziție, prin consultarea departamentului servicii clienți.

Î: Pentru ce activități pot primi puncte?

R:

  • Înregistrare
  • Prima conectare
  • Bonus date personale

Î: Pot folosi aplicația chiar dacă nu sunt membru Hervis SportsClub?

R: Da, aplicația este utilizabilă fără înregistrare, însă nu poți beneficia de ofertele de reduceri pentru membrii HSC.

Î: Cataloagele, promoțiile, noutatile sunt vizibile?

R: Da, însă vor lipsi ofertele și promoțiile speciale pentru membrii HSC.

Î: Am cont online, sunt automat înscris în Hervis SportsClub?

R: Doar daca ai acceptat noile Termene si conditii din data de 04.10.2022.

Î: Cum voi fi informat cu știri legate de Hervis SportsClub?

R: Prin e-mail și prin noile notificații de tip Push din aplicația Hervis.

Î: Cum pot părăsi Hervis SportsClub?

R: Se poate anula oricând statutul de membru, prin contactarea departamentului servicii clienți la adresa de e-mail [email protected]

Î: Pot comanda produse din magazinul online Hervis fără să fiu membru HSC?

R: Da, poți face achiziții din magazinul online fără să fii membru HSC, însă nu vei putea beneficia de puncte și credit pentru cumpărături.

Î: Când voi primi puncte pentru descărcare App, înregistrare?

R: Vei primi puncte imediat pentru descărcare app și înregistrare. 

Î: Punctele sunt deduse din retur?

R: Variază în funcție de nivelul de retur: parțial sau complet.

Î: Mă costă ceva pentru a deveni membru HSC?

R: Nu.

Î: De la ce vârstă am posibilitatea de a deveni membru Hervis SportsClub?

R: De la vârsta de 18 ani.            

Î: Este posibil să reactivez punctele după ce au expirat?

R: Nu.

Recomandăm membrilor să își folosească punctele pentru a nu le pierde, acestea fiind valide pe o perioadă de un an. Toți membri vor fi anunțați din timp în cazul în care există puncte care sunt în pericol de a-și pierde valabilitatea.

Î: Voi fi notificat înainte de expirarea punctelor?

R: Da. Vei primi notificări din timp. Te rog activează Notificarile de tip Push. 

 

 button.backToTop in sus