Direct la continut Direct la meniul de navigare
HERVIS FAQ Aici gasiti cele mai frecvente intrebari despre HERVIS. Nu ati gasit raspunsurile dvs la intrebari? Va rugam atunci sa ne contactati.

1. Inregistrare & Contul meu

 

1.1.Cum creez un cont online?

Pentru a crea un cont online, dati click pe butonul Inregistrare de sub butonul Contul meu si completati-va datele. Va rugam sa completati cu datele reale toate campurile marcate cu “*”. Parola pe care o alegeti si adresa de E-Mail indicate le veti folosi pentru inregistrarile viitoare. Apasand butonul Inregistrare inchideti sesiunea de inregistrare.

 

1.2. Imi pot schimba mai tarziu datele personale?

Da. Inregistrati-va cu datele dvs. pe www.hervis.ro. Intrati in Contul meu si apoi in Datele mele. Aici va puteti schimba oricand date precum numele, adresa sau datele de inregistrare.

 

1.3.Cum imi pot schimba parola?

Inregistrati-va cu datele dvs. dati click pe butonul Inregistrare apoi pe Contul meu . In sectiunea Date Login va puteti schimba parola si adresa de email.

 

1.4.Ce pot face daca mi-am uitat parola?

Dati click pe butonul Contul meu si apoi accesati “Am uitat parola”. Introduceti-va adresa de email cu care v-ati inregistrat. Veti primi apoi un mail cu un cod si un link care va va trimite catre pagina unde puteti salva o noua parola.

 

1.5.Trebuie sa imi creez un cont de client pentru a comanda?

Nu. Puteti comanda ca vizitator sau ca si client inregistrat cu un cont.

 

2. Newsletter 

 

2.1.Cum ma pot abona la Newsletter?

Daca in momentul crearii contului HERVIS nu erati abonati la Newsletter, o puteti face la sectiunea Service > Newsletter. Va rugam sa completati acolo toate spatiile marcate cu * si veti fi informat despre toate promotiile si noutatile.  

 

2.2.Care sunt avantajele Newsletter-ului?

Prin Newsletter-ul nostru va informam pe adresa de email, in mod regulat, despre actiunile noastre exclusive, despre ofertele actuale din Pop-Up Store si Facebook, despre noutatile de produse, despre evenimente si despre multe altele. Astfel aflati primii despre actiunile noastre cu discount si nu ratati nicio oferta.  

 

2.3.Cat de des primesc Newsletter-ul?

Newsletter-ul nostru este trimis de obicei de 2 ori pe saptamana. Ocazional trimitem si Newslettere cu actiuni speciale.  

 

2.4.Cum ma pot dezabona de la Newsletter?

Abonatii care nu vor sa mai primeasca Newsletter-ul gasesc in toate Newsletter-ele in partea de jos butonul „Dezabonare“

 

3. Comenzi & cumparaturi

 

3.1. Pot cumpara oricand?

Comenzile pot fi plasate in cadrul teritoriului Romaniei, oricand.

 

3.2. Cum comand din magazinul online Hervis?

 

  1. Adaugati-va produsele dorite in cos. Pentru aceasta apasati butonul „Adauga in cos“.

 

  1. Cand ati finalizat de adaugat produse, dati click pe butonul „Catre plata“ din cosul dvs.

 

  1. Daca nu sunteti deja logati cu un cont, introduceti-va datele in campurile cerute. Daca sunteti deja logat cu un cont, verificati daca datele sunt corecte si comanda si alegeti varianta de plata. In cazul in care exista coduri pentru vouchere online, le puteti introduce la finalul comenzi.

 

  1. Pentru a transmite comanda, apasati „Transmite comanda“.

 

  1. In cazul in care comanda comanda s-a inregistrat in sistem, veti primi pe adresa de email introdusa un mail de confirmarea a inregsitrarii comenzii in sistemul nostru.

 

Imediat ce produsul pleaca din depozitul nostru veti primi un email cu numarul coletului. Acest numar va ajuta sa urmariti unde se afla produsul dumneavoastra. Introduceti numarul de AWB pe site-ul partenerului nostru de curierat https://www.dpd.ro

 

3.3. Care este pretul produselor de pe site?

Produsele de pe site au pretul de vanzare afisat in RON (inclusiv TVA). Acest pret nu include pretul de livrare. PRDP inseamna pretul recomandat e producator in momntul in care produsul a intrat la vanzare in magazin.

 

3.4. Produsele de pe site pot fi cumparate si din celelalte magazine din Romania?

Nu toate produsele afisate pe site se regasesc la vanzare si in magazine. Exista atat produse care pot fi cumparate doar online, cat si produse care se regasesc numai in magazinele offline.

 

3.5. Exista diferente de pret pentru produsele de pe site si cele din magazinele offline?

Exista promotii diferite online si offline, pentru care pot aparea si preturi diferite pentru produsele de pe website si magazinele offline. Spre exemplu in sectiunea Pop-Up Store de pe website veti regasi oferte speciale care sunt valabile doar online.

 

3.6. Pot plasa o comanda la telefon sau prin email?

Comenzile via email sau prin telefon nu sunt luate in considerare. Comenzile de pe website-ul hervis.ro se pot realiza exclusiv doar online prin platforma online pusa la dispozitie.

 

3.7. Pot sa vizualizez comenzile realizate?

Da, in cazul in care v-ati inregistrat cu un cont pe site-ul Hervis.ro, puteti vedea toate comenzile realizate in sectiunea >Cumparaturile mele.

 

3.8. Cand imi primesc comanda? Cat dureaza sa fie procesata comanda mea?

Livrarea comenzilor se realizeaza in mod normal in 3 - 5 zile lucratoare dupa ce ati primit emailui de confirmare de inregistrare a comenzii in sistemul nostru. Termenul de livrare se poate prelungi in cazuri exceptionale, neimputabile sau neatribuibile SC Hervis Sports&Fashion SRL, cum ar fi conditii meteorologice nefavorabile, etc, dar nu poate depasi durata de 30 de zile de la efectuarea comenzii.

In cazul in care articolele nu se regasesc in stoc sau nu sunt stare functionala, veti fi contactat de colegii nostri. Daca termenul de livrare s-a scurs si nu ati primit nicio informare legata de comanda de la noi, va rugam sa luati legatura cu echipa noastra de suport la adresa de email: [email protected] sau la numarul de telefon: 0372 036 905.

 

3.9. Cum pot afla stadiul comenzii mele?

Odata inregistrata comanda in sistemul nostru, veti primi un email de confirmare de inregistrare a comenzii in sistem. Dupa ce produsele din depozit sunt verificate si confirmate ca sunt in stare buna sa va fie trimise, veti primi un email cu un numar de colet / numar de AWB, dovada ca produsul a plecat din depozitul nostru. Prin acest numar de AWB puteti urmari unde se afla coletul dvs., accesand platforma online a partenerilor nostri de curierat https://www.dpd.ro.  

 

4. Click & Collect

 

4.1. Ce este o comanda Click & Collect?

Cu optiunea de livrare Click & Collect va puteti comanda online produsele dorite si le puteti ridica dintr-un magazin Hervis la alegere din Romania. Plata produsului se realizeaza prin virament bancar sau online prin card. Costurile de transport sunt suportate de noi.

 

4.2. Cand imi pot ridica comanda prin Click & Collect?

Alegand aceasta metoda de livrare, coletul dvs va ajunge la magazinul selectat in termen de 3-5 zile lucratoare. Imediat ce coletul ajunge in magazin, sunteti contact de colegii nostri. Coletul poate fi ridicat in baza unui act de identitate al persoanei care a realizat comanda. Manipularea coletului intra in responsabilitatea dvs. la ridicarea produsului din magazin. In cazul in care coletul este ridicat de o persoana mandatata de dvs., va rugam sa vina cu documentele necesare.

Plata in magazin a coletului nu este posibila.

Coletul ramane in magazin timp de 14 zile pentru a fi ridicat. Dupa acest termen se realizeaza retragerea din contractul de vanzare-cumparare. Restituirea valorii se realizeaza in contul din care ati realizat plata comenzii in termen de 14 zile.

 

4.3. Cat timp va sta coletul meu cu livrare Click & collet in magazinul ales?

Coletul dvs va ramane in magazin timp de 14 zile de livrarea acestuia. In cazul in care in acest termen, coletul nu va fi ridicat, comanda va fi stornata, contravaloarea comenzii fiind returnata in contul din care ati facut plata.  

 

5. Plata

 

5.1. Cum pot plati comenzile din HERVIS Online-Shop?

In HERVIS Online-Shop puteti plati prin card de credit sau debit, prin virament (transfer bancar, depunere numerar la ghiseul bancii), ramburs (plata in momentul in care primiti coletul prin curier).

Nu se pot face plati cu cardurile de plata in rate.

Card de credit / debit

Se pot realiza plati cu urmatoarele tipuri de card: Visa, Mastercard, American Express, Maestro. Platile online se realizeaza prin partenerul nostru Six Payment Unit.

Virament

Prin virament alegeti sa platiti prin transfer bancar sau depunere numerar la ghiseul bancii.

Ramburs

Plata prin ramburs se realizeaza prin partenerul nostru de curierat, platiti produsul atunci cand il primiti.

Six Payment Unit

Platile online se realizeaza prin partenerul nostru de plati Six Payment Unit.

In cazul in care comanda dvs este stornata, contravaloarea comenzi va fi virata / deblocata in contul din care ati facut plata / a fost blocata suma.

 

5.2. Care este costul de livrare?

 

Livrarea se realizeaza pe teritoriul Romaniei.

Mai jos regasiti costurile de livrare in functie de metoda aleasa si de valoarea totala a comenzii realizate:

Modalitate de livrare Cost livrare

Click & Collect Gratis

Ramburs: 15 RON pentru comanda cu valoare mai mica de 300 RON

Ramburs: Gratis pentru comanda cu valoare mai mare de 300 RON

Virament: 15 RON pentru comanda cu valoare mai mica de 300 RON

Virament: Gratis pentru comanda cu valoare mai mare de 300 RON

Card credit / debit: 15 RON pentru comanda cu valoare mai mica de 300 RON

Card credit / debit: Gratis pentru comanda cu valoare mai mare de 300 RON

NOTA: Pentru comenzile cu plata Ramburs la livrare, se percepe o taxa de Ramburs de 5 RON, indiferent de valoarea comenzii. 

Tip Expediere Cost Transport Explicatie
Livrare la domiciliu - Cost Transport  50 RON Se aplica categoriilor voluminoase la valoarea totala a comenzii. *Categoriile voluminoase sunt: JOCURI SPORTIVE (subcategorii: Cosuri Baschet; Mese Ping Pong; Trambulina de gradina); SPORT ACVATIC (subcategorii: Mini Piscine; Barci gonflabile; Barci PVC; SUP); FITNESS (subcategorii: Statii Fitness; Banca greutati; Banda electronica; Aparate Vaslit; Hometrainer; Strider; MiniStepper; Step Tone; Aparate abdomen; Trambulina; Saci Box); BICICLETE si BICICLETE ELECTRICE; ROLE, SKATEBOARD (subcategorii: E-Mobility)

Costurile includ TVA.

 

6. Expediere & Livrare

 

6.1 Unde poate fi trimisa comanda?

Comanda poate fi trimisa la adresa pe care ne-o dati (domiciliul dvs., adresa locului de munca, etc) sau intr-unul din magazinele Hervis pe care il alegeti.

 

6.2 Se poate trimite si international?

Nu, se poate livra doar la o adresa din Romania. Pentru clientii din Romania, care comanda pe www.hervis.ro este posibila livrarea doar in Romania. Livrarea se realizeaza prin curierat. Clientii din afara Romaniei trebuie sa comande de pe site-ul fiecarei tari Hervis.

 

6.3 Primesc acelasi articol pe care l-am vazut in Online-Shop?

Diferentele de culoare dintre modul in care apar pe Webseite si cele reale ale modelelor pot aparea in functie de setarile de culoare ale computerului dvs. HERVIS nu poate garanta ca nuantele care apar pe Webseite sunt aceleasi cu cele ale modelelor din realitate.

 

6.4 Cum procedez in momentul in care primesc articole deteriorate?

Cand un produs este deteriorat in timpul transportului, firma de trasport trebuie sa va contacteze imediat. HERVIS nu este responsabil pentru greselile tertelor parti. Marfa cu defecte sau lipsa accesoriilor trebuie anuntata in scris de catre client. Alte defecte care nu au fost descoperite la primul control, pot fi anuntate in termen de 30 zile.

 

6.5 Cum procedez daca am primit alt articol decat cel comandat?

In cazul in care din greseala ati primit un alt articol, pe care nu l-ati comandat, puteti fie sa il schimbati sau sa il returnati in cel mai apropiat magazin de dvs. sau il puteti returna gratuit prin curier / posta.

 

6.6 Este produsul meu deja montat si poate fi folosit (biciclete, schiuri, etc)?

Toate bicicletele, schiurile si aparatele de fitness care au fost cumparate prin HERVIS Online-Shop sunt montate partial si trimise in cutii. Montajul final necesita competenta profesionala. Costurile nu sunt incluse in pretul de vanzare.

 

6.7 Poate HERVIS sa realizeze montajul final?

Pentru acest serviciu va stau la dispozitie magazinele noastre.

 

  1. A) Service biciclete

Daca v-ati hotarat pentru service-ul complet, bicicleta dvs. va fi trimisa in magazinul pe care l-ati ales. Odata ce bicicleta este gata, veti fi contactat de personalul nostru, cu care puteti clarifica si alte intrebari legate de produs si termenul de ridicare. Astfel economisiti si timp si va bucurati si de siguranta.

 

  1. B) Montarea legaturilor de schi

Daca v-ati hotarat pentru montarea legaturilor, schiurile dvs. vor fi trimise in magazinul pe care l-ati ales. Odata ce produsul este gata, veti fi contactat de personalul nostru, cu care puteti clarifica si alte intrebari legate de produs si termenul de ridicare. Va rugam sa duceti cu dvs. si un clapar, deoarece doar asa va putem garanta siguranta montajului. In perioada agreata personalul nostru va realiza montajul si apoi puteti ridica produsul. Astfel economisiti timp si va puteti bucura de siguranta pe partie.

 

  1. C) Aparate de fitness

Aparatele de fitness pot fi montate in magazinele noastre. 

 

7. Pot rezerva online articole din magazin?

 

Acest serviciu nu mai este disponibil.

 

8. Unde pot gasi Termenii si conditiile si informatii legate de dreptul de retragere din contract?

 

Dreptul de retragere din vanzarea online este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

Aveti dreptul sa va anulati comanda realizata online de pe website-ul www.hervis.ro in cursul a 14 zile calendaristice fara sa fiti nevoit sa justificati decizia de retragere. Retururile ce depasesc acest termen vor fi refuzate.

Va rugam sa accesati sectiunea Drepturi de retragere. Detaliile legate de Termeni si conditii regasiti aici.

 

9. Retur & schimbare produs

 

Politica de retur in magazinele fizice Hervis Sports & Fashion

 S.C. Hervis Sports & Fashion S.R.L. oferă clienților săi serviciul de returnare a produselor achizionate din magazinele fizice conform politicii interne, în numerar dacă valoarea per produs este mai mică de 500 lei sau pe card valoric dacă valoarea produsului depășește suma de 500 lei. Atenție, chiar dacă produsul returnat are o valoare mai mică de 500 lei, nu se acceptă returul în numerar dacă acesta a fost achiziționat prin credit generat din convertirea punctelor existente.

Cardul valoric Hervis are valabilitate 3 ani și poate fi utilizat în orice magazin Hervis Sports din România și online pe hervis.ro.

Această politică este suplimentară față de drepturile oferite de lege (Legea 140/2021 și OG 21 din 1992) și nu afectează în niciun fel drepturile legale.

Serviciul de retur se asigură în condițiile în care:

-Produsele se returnează în maximum 14 de zile calendaristice de la achiziție. Produsele achiziționate cu cardul de membru Hervis Sports Club se pot returna în maximum 30 de zile calendaristice de la achiziție. Aceste termene sunt valabile atât în cazul achizițiilor directe cât și în cazul achizițiilor online, însă numai dacă returul se face direct în magazin. În cazul în care returul achizițiilor online se face prin curier, se respectă termenul de 14 zile prevăzut în OUG 34/2014;

-Ca excepție, pentru membrii Hervis Sports Club, se acceptă returul în numerar, în termen de 30 zile de la data achiziției. Este exclusă plata în numerar a creditului existent pe Card. Nu se acceptă returul în numerar pentru produsele achiziționate prin credit generat din convertirea punctelor existente. Pentru aceste situații suma va fi restituită prin notă de credit (card valoric cadou) emisă de magazine.

-Este prezentat în original documentul fiscal (factura/ bonul fiscal) care dovedește achiziționarea produselor în cauză;

-Produsele sunt obligatoriu returnate cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);

-Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. articole de îngrijire personală) cu excepția situației în care acestea sunt încă sigilate. 

 

NOTA: Nu se efectuaza rambursari in numerar pentru achizitiile care au fost achitate cu:

 

- Bonuri valorice Hervis / Carduri Valorice Hervis

 

- Nota de Credit/ Card Valoric de Retur

 

- Bonuri Valorice emise de Sodexo/ Cadhoc/ UP/ Edenred

 

- Alte Bonuri Valorice – ABV

 

Serviciul de retur se asigura în conditiile în care:

 

- Produsele se returneaza in maximum 30 de zile calendaristice de la achizitie. Acest termen este valabil atat in cazul achizitiilor directe cat si cazul achizitiilor online, insa numai daca returul se face direct in magazin. In cazul in care returul achizitiilor online se face prin curier se respecta termenul de 14 zile prevazut in OUG 34/2014;

 

- Este prezentat in original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeste achizitionarea produselor in cauza; 

 

- Produsele sunt obligatoriu returnate cu toate accesoriile și eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);

 

- Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. articole de ingrijire personala) cu exceptia situatiei in care sunt incă sigilate; 

 

9.1. In cat timp pot storna comanda?

Returul produsului va avea loc in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.

Va oferim posibilitatea de a returna produsele gratuit in oricare din magazinele noastre impreuna cu factura primita si formularul de retur integral si corect completat.

 

9.2. Cum imi pot primi banii inapoi in cazul unui retur?

Daca ati ales metoda de plata prin ramburs si vreti sa returnati produsul direct in magazin, veti primi banii pe loc la returnarea produsului. In cazul in care nu doriti sa va deplasati la unul dintre magazinele noastre in vederea efectuarii returului, aveti posibilitatea de a returna produsul prin curier, prin orice firma de  curierat,  la adresa expeditorului pe care o regasiti pe awb-ul cu care a fost livrata comanda sau in cazul in care nu mai aveti awb-ul, ne puteti contacta la adresa de e-mail [email protected] pentru a va oferi informatiile legate de adresa la care puteti returna produsul /produsele .

Clientii care returneaza colete achitate in sistem ramburs sunt rugati sa comunice contul bancar ce va fi utilizat pentru returnarea sumei aferente returului pe adresa de e-mail: [email protected] 

Important: Retururile NU se trimit la Sediul Social Hervis din Str. Av. Popisteanu, nr 54A, cladirea 2, etaj 6, sector 1 , 012095 Bucuresti. Costul de retur este suportat de dvs.  

Restituirea in numerar intr-unul din magazinele Hervis se face respectand termenul de 14 zile de data intrarii in posesia produsului. Dupa aceasta perioada, HERVIS nu va accepta returul.

 

9.3. Cum pot gasi un magazin Hervis in care pot face returul?

In sectiunea „Cauta magazin“ din website, puteti gasi lista cu toate magazinele nostre din Romania, impreuna cu adresele complete si datele de contact. 

 

10. Vouchere & Promotii

 

10.1 Cum pot folosi un voucher?

Bonurile valorice de 20 Ron, 50 Ron si 150 Ron pot fi folosite in magazine si online. Rambursarea nu este posibila. Vouchere pentru promotii au data de valabilitate trecute pe ele si nu mai pot fi folosite dupa aceasta perioada, iar valoarea nu poate fi rambursata.

 

10.2 Cum se pot folosi codurile de vouchere online?

Codurile de vouchere pot fi folosite doar in HERVIS Online-Shop insa nu in acelasi timp cu alte coduri de vouchere. Au de asemenea perioada de valabilitate.

 

10.3 Sunt preluate automat discounturile si preturile de promotii?

Promotiile sunt limitate atat in online cat si in magazine. Puteti beneficia de discounturile si preturile din promotii in urma folosirii codurilor de vouchere.

 

10.4 Pot folosi sau combina in acelasi timp mai multe vouchere si discounturi?

Voucherele si discounturile nu se cumuleaza si nici nu se combina intre ele. De asemenea nu se pot folosi mai multe vouchere sau discounturi in acelasi timp.

Transport gratuit in magazin
Transport gratuit in magazin
Retur gratuit in magazin
Retur gratuit in magazin
Criptare SSL
Criptare SSL
 button.backToTop in sus