Termeni si conditii comerciale generale pentru utilizarea website-ului www.hervis-sports.ro sau www.hervis.ro
Prezentele Conditii vor fi actualizate prin raportare la evolutia si consecintele pandemiei de COVID-19.
Hervis Sports & Fashion SRL.
Str. Av. Popisteanu, nr 54 A, Cladirea 2, etaj 6 sector 1, Bucuresti, Romania
Numarul de inregistrare: J40/9697/2013
CIF: RO 21479454
Tel. +40 212.04.95-15
Fax +40 372.03.69-07
E-Mail [email protected]
1. VALIDITATEA TERMENILOR SI CONDITIILOR COMERCIALE GENERALE
Acesti termeni si conditii comerciale generale (in continuare „Conditiile”) se aplica in mod exclusiv si guverneaza utilizarea si achizitionarea online, de pe site-urile www.hervis-sports.ro sau www.hervis.ro (in continuare in mod colectiv sau individual „Site-ul”) precum si achizitionarea prin orice alte mijloace, a produselor oferite de Hervis Sports & Fashion S.R.L., cu sediul social in Str. Av. Popisteanu, nr 54 A, Cladirea 2, etaj 6 sector 1, Bucuresti, Romania, avand numar de inregistrare in Registrul Comertului J40/9697/2013, CUI RO 21479454 (in continuare, pe scurt „Hervis” sau „Vanzatorul”). Vanzarea on-line a produselor comercializate de Hervis se face doar catre consumatori (in continuare, pe scurt „Consumatorul” sau „Clientul”).
Conditiile cuprinse in prezenta stabilesc drepturile si obligatiile Vanzatorului, precum si ale Consumatorului, si fac parte integranta a contractelor de vanzare incheiate intre acestia. De asemenea, Conditile se aplica tuturor ofertelor, livrarilor si serviciilor Hervis, indiferent de instrumentele de telecomunicatii prin care este incheiat contractul de vanzare cu Consumatorul.
Prin utilizarea Site-ului, inregistrarea Consumatorului in calitate de client pe Site si prin transmiterea rezervarii si/sau prin plasarea comenzii, Consumatorul declara ca a luat la cunostinta si ca este de acord cu continutul si caracterul obligatoriu al Conditiilor aplicabile contractului de vanzare dintre Hervis si Consumator. Hervis are dreptul de a modifica oricand aceste Conditii, fara anunt prealabil sau ulterior, prin actualizarea paginii Vanzatorului. Utilizarea in continuare de catre Consumator a serviciilor oferite de Hervis prin intermediul Site-ului, reprezinta acceptarea de catre Consumator a modificarilor aduse Conditiilor. Consumatorul are responsabilitatea de a citi in intregime Conditiile, avand in vedere ca sunt aplicabile Conditiile in vigoare la momentul utilizarii Site-ului, respectiv la momentul incheierii contractului. In lipsa acordului din partea Consumatorului cu privire la Conditii, vanzarea produselor Hervis nu este posibila.
Continutul afisat are caracter informativ si nu inlocuieste, dupa caz, consilierea medicala profesionista, diagnosticarea sau tratamentul. Utilizarea acestui Site implica acceptarea neconditionata a Conditiilor si asumarea in totalitate a responsabilitatii folosirii informatiilor prezentate pe Site.
2. OFERTE SI INCHEIEREA CONTRACTULUI
Hervis accepta comenzi din partea tuturor Clientilor numai in cantitati en detail, insa, livrarea comenzilor plasate prin intermediul Site-ului va putea fi efectuata doar pe teritoriul Romaniei.
Clientii care comanda prin intermediul Site-ului trebuie sa furnizeze o adresa de livrare sau un punct de Click & Collect din cadrul magazinelor stationare Hervis de pe teritoriul Romaniei. Livrarea in alte tari nu este posibila.
Preluarea de catre Hervis a comenzii Consumatorului, respectiv a rezervarii unui produs de catre Consumator, este confirmata prin transmiterea unui e-mail Consumatorului. Notificarea primirii comenzii si/sau a rezervarii Consumatorului nu coincide cu acceptarea comenzii de catre Hervis. Contractul de vanzare a produselor se incheie doar in momentul in care Hervis transmite Consumatorului un e-mail prin care confirma comanda (acceptarea comenzii). Intre momentul notificarii de primire al comenzii si momentul de confirmare a comenzii (acceptarii comenzii) pot trece pana la 5 zile lucratoare, exceptie facand comenzile cu modalitate de plata transfer bancar, unde termenul poate ajunge la 15 zile lucratoare. Va rugam sa aveti in vedere ca informatiile prevazute in Conditii nu constituie o oferta de vanzare, ci o invitatie de oferta, astfel contractul de vanzare se incheie doar in momentul in care acceptam in mod expres oferta de cumparare initiata de dumneavoastra prin plasarea comenzii. Hervis nu va raspunde pentru neacceptarea unei comenzi dupa trimiterea mesajului de preluare a comenzii, ci doar dupa incheierea contractului de vanzare conform celor de mai jos.
Comenzile produselor noastre depind de disponibilitatea acestora in stocurile Hervis.
Astfel, Hervis isi rezerva dreptul sa anuleze comenzile in urmatoarele situatii:
- produsul comandat nu mai este fizic pe stoc (produsul nu mai este disponibil)
- produsul este nevandabil (ex. deteriorat, prezinta mici defecte, etc)
- aparitia unor probleme tehnice (ex. caderea serverului).
In cazul anularii comenzii pentru motivele de mai sus si in masura in care Consumatorul a efectuat deja plata aferenta produselor comandate, Hervis va rambursa integral orice sume de bani achitate.
Comenzile si rezervarile pentru produsele comercializate online pe Site se pot plasa numai prin sistemul de comanda sau rezervare existent pe Site. Hervis nu accepta plasarea comenzilor sau rezervarilor prin alte mijloace de comunicare (ex. prin e-mail, telefon, posta). Astfel de comenzi sau rezervari nu vor fi luate in considerare de Hervis.
Odata cu finalizarea comenzii, Consumatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
3. PRETURI
Preturile produselor afisate pe Site sunt exprimate in RON si includ TVA aplicabil conform legislatiei in vigoare, taxele de transport nefiind incluse. Preturile valabile ale produselor sunt cele afisate pe Site in momentul plasarii comenzii.
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate pe Site in mod eronat din orice motiv, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta Consumatorul prin e-mail in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca produsului nu a fost inca livrat, respectiv daca Consumatorul sau o parte terta (alta decat transportatorul si care a fost indicata de Consumator) nu a intrat inca in posesia fizica a produsului.
Preturile comparative reprezinta preturile de listare recomandate de furnizor/ producator la momentul introducerii pe piata.
Hervis este liber sa actualizeze in orice moment preturile produselor. Afisarea noilor preturi pe Site anuleaza valabilitatea preturilor afisate anterior.
Promotiile prezentate pe Site sunt valabile in perioada de timp mentionata. In cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile. Pentru claritate, toate produsele prezentate pe Site sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil.
4. CONDITII DE LIVRARE
Exista mai multe posibilitati de livrare a produselor comandate pe Site, pentru care Consumatorul opteaza la finalizarea comenzii, dupa cum urmeaza:
4.1 Expediere la adresa de livrare
Livrarea produselor se va face printr-o firma de curierat partenera de la depozitul Vanzatorului la adresa indicata de Consumator din Romania.
4.2 Ridicare din magazin (Click & Collect)
Dupa ce comanda ajunge in magazinul Hervis, Consumatorul va primi pe e-mail o confirmare de ridicare de indata ce produsele se pot ridica din magazin. Produsele se pot ridica dupa ce se prezinta confirmarea de ridicare, precum si cartea de identitate a Consumatorului. In acest caz nu e posibila plata prin ramburs.
Marfa se va pastra in magazin timp de 14 zile dupa ce s-a trimis confirmarea de ridicare. Dupa expirarea acestui termen comanda se va anula. Returnarea sumei deja achitate se va efectua in acelasi mod cum s-a facut si plata. In cazul unei plati prin virament veti fi contactat de echipa de suport pentru confirmarea datelor bancare.
4.3 Pentru comenzile de biciclete, in special, dar nu obligatoriu, avem urmatoarele situatii.
- Pentru livrare la domiciliu, din motive logistice, bicicletele vor veni in cutii originale ale producatorului si necesita un minim de montaj. Clientul are posibilitatea de a efectua montajul singur, caz in care Hervis nu raspunde pentru neconformitatile/problemele care pot aparea ulterior ca urmare a unui montaj necorespunzator sau se poate prezenta intr-un magazin Hervis pentru a solicita in mod gratuit montajul si reglajul. In acest sens, va rugam sa aveti in vedere prevederile sectiunii 10 din prezentele Conditii. Totusi, in cazul in care va efectuati singur montajul, aveti posibilitatea de a va prezenta in magazin si de a obtine un reglaj gratuit.
- Pentru livrare la magazin (Click & Collect ):
Bicicleta se poate ridica in ambalajul original in termenii descrisi in paragraful de mai sus, sau la cererea expresa a Clientului se poate solicita in magazin montajul si reglajul. Montajul si reglajul sunt gratuite. Acest lucru poate insa afecta cu pana la o zi livrarea (exista posibilitatea ca montajul sa nu se poata realiza in aceeasi zi).
5. COSTURI DE TRANSPORT
Costurile de livrare pe teritoriul Romaniei a produselor comandate pe Site sunt cele detaliate in tabelul de mai jos, care includ si TVA:
Tip Expediere | Cost Transport | Explicatie |
Ridicare din magazin | 0,00 RON | Se ridica gratis din magazin |
Taxa de Ramburs | 5,00 RON | Se aplica doar pentru platile cu ramburs. |
Livrare la domiciliu - Cost Transport pentru comanda sub 300 RON | 15 RON | Se aplica numai daca valoarea totala a comenzii este sub 300 RON |
Livrare la domiciliu - Cost Transport pentru comanda ce depaseste 300 RON | 0,00 RON | Se aplica numai daca valoarea totala a comenzii depaseste 300 RON |
Livrare in Easybox Sameday - Cost Transport pentru comanda sub 300 RON | 9,99 RON | Se aplica numai daca valoarea totala a comenzii este sub 300 RON |
Livrare in Easybox Sameday - Cost Transport pentru comanda ce depaseste 300 RON | 0,00 RON | Se aplica numai daca valoarea totala a comenzii depaseste 300 RON |
Produsele se vor livra in termen de 3 – 5 zile lucratoare din momentul primirii mesajului generat pentru confirmarea comenzii (i.e. data incheierii contractului). Termenele de livrare calculate anterior confirmarii comenzii (inclusiv prin mesajele de inregistrare a comenzii) sunt termene estimative si vor fi calculate specific si concret pentru Consumator doar prin mesajul de confirmare a comenzii.
Termenul de livrare se poate prelungi in cazuri exceptionale, neimputabile sau neatribuibile Hervis, cum ar fi conditii meteorologice nefavorabile, etc, dar nu va depasi durata de 30 de zile de la data confirmarii comenzii (i.e. data incheierii contractului). In cazul in care Vanzatorul nu si-a indeplinit obligatia de a livra produsele la data comunicata Consumatorului sau in termenul maxim de 30 de zile, Consumatorul poate solicita Hervis sa efectueze livrarea intr-un termen suplimentar, corespunzator circumstantelor. In cazul în care Hervis nu livreaza produsele in termenul suplimentar respectiv, Clientul are dreptul la incetarea contractului. Hervis va rambursa Clientului toate sumele achitate in temeiul contractului in cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat Hervis decizia sa de incetare a contractului.
5.1 Costuri de transport
Costurile de transport mentionate mai sus se aplica pentru o livrare. Sumele includ costul ambalajului si al transportului.
5.2 Colete voluminoase
In cazul livrarii unor colete voluminoase (ex. aparate fitness, benzi de alergare) livrarea se va face pana in fata adresei indicate de Consumator.
Descarcarea si transportul coletelor voluminoase din fata adresei indicate in interiorul imobilului, se va face de catre Consumator.
Costurile de livrare pe teritoriul Romaniei a produselor comandate pe Site sunt cele detaliate in tabelul de mai jos, care includ si TVA:
Tip Expediere | Cost Transport | Explicatie |
Livrare la domiciliu - Cost Transport | 50 RON | Se aplica categoriilor voluminoase la valoarea totala a comenzii. *Categoriile voluminoase sunt: JOCURI SPORTIVE (subcategorii: Cosuri Baschet; Mese Ping Pong; Trambulina de gradina); SPORT ACVATIC (subcategorii: Mini Piscine; Barci gonflabile; Barci PVC; SUP); FITNESS (subcategorii: Statii Fitness; Banca greutati; Banda electronica; Aparate Vaslit; Hometrainer; Strider; MiniStepper; Step Tone; Aparate abdomen; Trambulina; Saci Box); BICICLETE si BICICLETE ELECTRICE; ROLE, SKATEBOARD (subcategorii: E-Mobility) |
5.3 Taxa de Ramburs
Taxa pentru plata ramburs este suportata de Client si este in valoarea de 5 RON. In cazul unui retur, aceasta taxa nu se va restitui.
5.4 Ridicarea din magazin (Click & Collect)
Daca se opteaza pentru livrarea articolelor comandate intr-un magazin Hervis, in cazul in care disponibilitatea acestor produse exista si este confirmata, cheltuielile de transport a produselor in magazin sunt suportate de catre Hervis.
Din motive logistice si pentru a evita eventuala confuzie a transportatorului intre magazinele Hervis si Client in momentul livrarii comenzii, respectiv a platii, la varianta de ridicare a produselor din magazinele Hervis (Click & Collect), nu este posibila plata prin ramburs sau direct in magazin in momentul ridicarii. Produsele astfel comandate se vor achita in avans, indiferent daca este o comanda asistata in magazinul Hervis sau comanda online plasata individual, folosind urmatoarele modalitati de plata: card de credit/debit sau prin virament bancar.
6. CONDITII DE PLATA SI TRANSFERUL DREPTULUI DE PROPRIETATE
6.1 Conditii de plata
Pretul produselor comandate trebuie achitat cel mai tarziu la livrarea marfii, cu exceptia cazurilor cand plata prin ramburs nu este posibila conform prezentelor Conditii.
6.1.1 Carte de credit/debit
Plata se poate efectua cu carte de credit/debit VISA, Mastercard si Maestro.
Platile online se vor efectua prin sistemul folosit de partenerul de plati Six Payment Services dupa standardele de securitate in vigoare. La fianalizarea comenzii, Consumatorul va fi redirectionat catre pagina de web a Six Payment Services pentru a efectua plata. Retinerea sumei de pe cardul de credit/debit al Consumatorului are loc la momentul livrarii produselor.
Daca sunt comandate mai multe produse a caror livrare se face in mai multe etape, retinerea sumei aferente acestora din contul Consumatorului se va face la momentul livrarii tuturor produselor.
Anterior livrarii produselor, Hervis poate bloca suma aferenta comenzii ca o modalitate de preautorizare a cardului.
6.1.2 Ramburs
Atunci cand plata se face ramburs, Consumatorul plateste o taxa aditionala de ramburs in valoare de 5 RON, urmand a achita curierului intreaga contravaloare a comenzii.
6.1.3 Virament bancar
La plata prin virament bancar, Consumatorul vireaza contravaloarea facturii transmise de Hervis, in maxim 7 (sapte) zile lucratoare dupa finalizarea comenzii pe Site. Pana in acel moment, produsele comandate sunt rezervate pentru Consumator. Daca in cuprinsul celor 7 (sapte) zile lucratoare nu s-a efectuat viramentul bancar, comanda va fi anulata.
Livrarea produselor care se vor achita prin virament bancar, va avea loc numai dupa debitarea contului Vanzatorului cu contravaloarea produselor comandate.
6.1.4 Card valoric cadou
Acest instrument de plata poate fi achizitionat din orice magazin Hervis Sports din Romania. Este disponibil in trei valori: 20 lei, 50 lei, respectiv 150 lei si poate fi folosit in orice combinatie pentru a obtine valoarea dorita. Nu sunteti constransi de o suma limita sau de faptul ca valoarea inscrisa pe talon nu corespunde perfect cu cea a produselor pe care doriti sa le achizitionati. Diferenta dintre valoarea produselor achizionate si valoarea bonurilor cadou poate fi achitata prin orice mijloc de plata.
Valoarea inscrisa pe Bonul Valoric Cadou se consuma in intregime la o singura tranzactie. Bonul Valoric Cadou de la Hervis nu poate fi schimbat contra cash sau vouchere cadou, iar valoarea inscrisa pe talon nu poate fi transferata in nici un cont. Hervis nu isi asuma raspunderea in cazul pierderii, deteriorarii sau furtului acestui talon.
Valabil in toate magazinele Hervis Sports din Romania si online pe www.hervis.ro.
In cazul in care doriti sa folositi aceste carduri valorice cadou pentru a face o achizitie online, in pagina de checkout, in pasul de alegere modalitate de plata, veti putea bifa "Plata cu voucher valoric" pentru a valorifica un card valoric cadou pe care il detineti care a fost eliberat intrun magazin fizic Hervis.
Astfel, pentru plata unei comenzi online, veti putea combina plata cu voucher valoric cu una din modalitatile de plata: Card Bancar, Virament, Plata in rate cu cardul de credit.
Plata cu voucher valoric combinat cu Ramburs nu este posibila.
Informatii importante:
Pentru returul comenzilor online care contin si un voucher valoric, rambursarea voucherului valoric se va face automat prin re-emiterea voucherului in format digital ( PDF ) in aproximativ 24 de ore de la data inregistrarii returului.
6.2 Transferul Dreptului de Proprietate
Dreptul de proprietate asupra produselor Hervis va fi transferat Consumatorului la livrare, dupa efectuarea platii de catre Consumator.
7. DREPTUL DE RETRAGERE
7.1 Dreptul de retragere din vanzarea online
Pentru a beneficia de dreptul de retragere avem rugamintea sa informati clar Hervis Sports de acest lucru in termen de maxim 14 zile de la primirea comenzii (pe adresa de email [email protected] sau la nr. de telefon +40 372 036 905).
Puteti returna produsul prin orice firma de curierat, la adresa expeditorului pe care o regasiti pe awb-ul cu care a fost livrata comanda sau in cazul in care nu mai aveti awb-ul , ne puteti contacta la adresa de e-mail [email protected] pentru a va oferi informatiile legate de adresa la care puteti returna produsul /produsele .
Plata transportului in cazul unui retur este suportata de catre client .
Hervis Sports nu accepta retururi trimise prin posta.
Nu se accepta produse trimise retur prin curier cu plata la destinatar.
Important: Retururile NU se trimit la Sediul Social Hervis din Str. Av. Popisteanu.
Produsul ce face obiectul returului trebuie sa fie pe cat posibil in aceeasi stare in care a fost primit, impreuna cu factura fiscala si formularul de retur.
Lipsa acestor documente vor ingreuna identificarea comenzii si va mari timpul de procesare al returului.
Din motive de igiena, nu se vor accepta retururi de lenjerie, costume de baie, jambiere, cotiere, genunchiere, sosete si in general orice alte produse care pot afecta igiena personala.
Avem rugamintea sa ne trimiteti apoi un e-mail cu urmatoarele informatii :
- numarul de comanda
-Awb si firma de curierat cu care ati trimis coletul.
- adresa la care ati trimis returul
-datele bancare (IBAN si nume titular) daca ati efectuat comanda cu metoda de plata RAMBURS sau VIRAMENT BANCAR , pe adresa de email [email protected] pentru a putea restitui suma aferenta.
In urma procesarii returului , veti primi un e-mail de informare cu confirmarea de receptie a produselor pe care le-ati returnat. Restituirea va fi efectuata in termen de maxim 14 zile de la data la care a fost inregistrat returul in cazul comenzilor cu metoda de plata RAMBURS sau VIRAMENT BANCAR.
Daca ati efectuat comanda cu metoda de plata CARD BANCAR, suma aferenta se va restitui in termen de 2 zile lucratoare de la data inregistrarii returului, in contul cardului folosit la plasarea comenzii.
7.2 Exercitarea dreptului de retragere
Pentru a beneficia de dreptul de retragere (http://www.hervis.ro/store/dreptulderetragere) trebuie sa informati clar Hervis despre decizia de retragere din contract in termen de maxim 14 zile de la primirea comenzii, pe adresa de email [email protected] sau la nr. de telefon +40 372 036 905 (Luni - Joi: 9.00-17.00; Vineri: 9.00-14.00), returnand produsul prin orice firma de curierat, la adresa expeditorului pe care o regasiti pe awb-ul cu care a fost livrata comanda sau in cazul in care nu mai aveti awb-ul , ne puteti contacta la adresa de e-mail [email protected] pentru a va oferi informatiile legate de adresa la care puteti returna produsul /produsele .
Pentru comenzile platite prin ramburs sau virament este necesar sa se trimita pe adresa de email [email protected] contul IBAN in care se va restitui contravaloarea.
Perioada de retragere expira conform legii in 14 zile calendaristice de la:
- ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
- în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese.
Pentru a fi in termenul legal pentru exercitarea dreptului de retragere este de ajuns sa trimiteti instiintarea in termenul legal pentru dreptul de retragere.
7.3 Conditii de returnare
Pentru returnarea produselor achizitionate trebuie indeplinite urmatoarele conditii:
7.3.1 Produsul ce face obiectul returului trebuie sa fie pe cat posibil in aceeasi stare in care a fost primit, impreuna cu factura fiscala si Formularul de retur, fara a fi scoasa eticheta produsului. Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produsului care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produsului. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, Consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca in magazin (de exemplu, Consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte). Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, Consumatorul ar trebui sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.
7.3.2 Produsul trebuie sa fie insotit de Formularul de retur, pe care l-ati primit impreuna cu factura.
7.3.3 Returul produsului va avea loc in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.
7.3.4 Din motive de igiena, nu se vor accepta retururi de lenjerie, costume de baie, jambiere, cotiere, genunchiere, sosete si in general orice alte produse care pot afecta igiena personala.
7.4 Procedura de retur
Produsele achizitionate prin comertul online care fac obiectul unui retur se supun legislatiei in vigoare, putand fi returnate in termen de 14 zile in schimbul numerarului sau in termen de 15-30 de zile in schimbul unui card valoric, exclusiv pentru retururile efectuate fizic in magazin, in baza caruia puteti achizitiona produse din magazinele Hervis. Acest card valoric poate fi folosit doar in magazinele fizice, nu si pe site-ul online.
Pentru returnarea produsului achizitionat, aveti doua posibilitati:
7.4.1 Retur fizic
Va oferim posibilitatea de a returna produsele gratuit in oricare din magazinele noastre impreuna cu factura primita si formularul de retur.
7.4.2 Retur prin curier
Puteti returna produsul prin orice firma de curierat, la adresa expeditorului pe care o regasiti pe awb-ul cu care a fost livrata comanda sau in cazul in care nu mai aveti awb-ul , ne puteti contacta la adresa de e-mail [email protected] a va oferi informatiile legate de adresa la care puteti returna produsul /produsele.
Avem rugamintea sa ne trimiteti apoi un e-mail cu urmatoarele informatii :
- numarul de comanda
-Awb si firma de curierat cu care ati trimis coletul.
- adresa la care ati trimis returul
-datele bancare (IBAN si nume titular) daca ati efectuat comanda cu metoda de plata RAMBURS sau VIRAMENT BANCAR , pe adresa de email [email protected] pentru a putea restitui suma aferenta.
IMPORTANT: Retururile NU se trimit la Sediul Social Hervis din Str. Av. Popisteanu, nr 54A, cladirea 2, etaj 6, sector 1 , 012095 Bucuresti sau orice alt magazin Hervis care nu este specificat in mod expres in prezentul in vederea utilizarii primirii retururilor. Costul direct al returnarii produselor este suportat de dvs. Costul aproximativ este estimat la 30 de lei, insa precizam ca acest cost nu se afla in controlul Hervis astfel ca poate suferi modificari efectuate de catre transportator pentru care Hervis nu are nicio raspundere.
Hervis nu accepta retururi trimise prin posta. Nu se accepta produse trimise retur prin curier cu plata la destinatar.
In cazul in care produsul ce face obiectul returului este defect, Hervis va suporta costul direct al returnarii produsului.
7.4.3. Procedura de schimb produse
SCHIMBUL de produse se va face prin RETUR si plasarea unei noi comenzi, indiferent daca este pentru acelasi articol, marime diferita sau pentru produse diferite, in limita stocului disponibil.
IMPORTANT: Pentru orice solicare de retur sau schimb produs trebuie trimisa instiintare pe adresa de email: [email protected]
7.5 Restituirea valorii produselor returnate si costurilor livrarii
7.5.1 In cazul unui retur efectuat cu respectarea tuturor conditiilor detaliate mai sus, va vom rambursa contravaloarea produselor pe care le-ati returnat, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat livrarea standard – prin curier - oferita de noi, fara intarziere nejustificata, si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retragere din contract. Plata se va face incepand din momentul in care avem confirmarea ca ne-ati trimis produsele inapoi sau acestea au intrat in posesia noastra, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat decizia de retragere din contract. In acest sens, dumneavoastra aveti obligatia corelativa sa ne transmiteti produsele pe care doriti sa le returnati in cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia de retragere din contract. Termenul se considera respectat daca produsele sunt trimise inapoi de Consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Hervis poate amana rambursarea sumelor pana la data la care primeste inapoi produsele si le analizeaza sau pana la momentul la care Consumatorul a furnizat dovada ca a trimis inapoi produsele, luandu-se in considerare data cea mai apropiata. Returnarea valorii se face prin transfer bancar si se folosesc datele pe care ni le-ati transmis in comanda sau ulterior pe adresa de email [email protected] (pentru comenzile platite prin ramburs sau virament este necesar sa se trimita pe adresa de email [email protected] contul IBAN in care se va restitui contravaloarea produselor si costul livrarii). Pentru acest transfer bancar nu se percep taxe sau comisioane din partea dumneavoastra, acestea fiind in sarcina Hervis.
Costul de retur este suportat in totalitate de dumnevoastra.
Indiferent de modalitatea prin care ati achizitionat produsele noastre, va oferim posibilitatea sa returnati produsele gratuit in oricare din magazinele noastre daca returnarea nu are loc prin intermediul curierului.
7.6 Folosirea voucherelor in comenzile online
Dacă ai un cod voucher, poți introduce codul în primul pas al comenzii, în câmpul »Foloseste voucher«. Apasă butonul »Utilizeaza«. Suma facturată pentru comanda ta va fi redusă imediat în funcție de valoarea voucherului - procentual sau valoare fixa. Anularea sau returnarea comenzii atrage implicit si anularea voucherului. Voucherele aplicate in cadrul unui comenzi returnate nu pot fi transformate in bani iar contravaloarea lor nu va fi restituita.
8. RETURUL IN MAGAZIN
Consumatorul are posibilitatea de a returna in mod gratuit produsele comandate in magazinele Hervis, conform prevederilor legale.
NOTA: Nu se efectuaza rambursari in numerar pentru achizitiile care au fost achitate cu:
- Bonuri valorice Hervis / Carduri Valorice Hervis
- Nota de Credit/ Card Valoric de Retur
- Bonuri Valorice emise de Sodexo/ Cadhoc/ UP/ Edenred
- Alte Bonuri Valorice – ABV
Singura exceptie. Produsul returnat este defect si nu poate fi inlocuit si Clientul nu doreste un altul similar.
- Tot ca exceptie, pentru membrii Hervis Sports Club, este acceptat returul pe numerar in termen de 14 zile de la data achizitiei
9. GARANTIE
Articolele comercializate de Vanzator pe Site beneficiaza de conditii de garantie conform OUG 140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificari si completari si politicilor comerciale ale producatorilor.
La solicitarea garantiei, este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, daca este posibil, impreuna cu accesoriile aferente, copie de chitanta sau bonul fiscal si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate Consumatorului fara a i se acorda garantia.
In cazul bicicletelor distribuite de Hervis, avand in vedere ca acestea sunt ambalate si livrate direct de producator, Hervis neavand astfel acces la seria acestora, recomandam ca ulterior despachetarii produsului sa va prezentati intr-un magazin Hervis pentru a inscrie seria bicicletei pe garantie.
10. DESPAGUBIRE SI RASPUNDERE
Bunurile comercializate de Hervis pe Site sunt asigurate in timpul livrarii catre Consumator. Pagubele produse in timpul transportului trebuie reclamate de Consumator reprezentantului societatii de transport, la primirea coletului.
Pentru achizitionarea online de produse pentru sporturi de iarna (clapari, seturi de schiuri, snowboard, schi fond si schi touring), Vanzatorul nu asigura montarea, reglarea si verificarea unitatii de functionare schiuri – legatura – clapari, in conformitate cu normele de calitate nationale si internationale (ex: ISO 11088, 13993, 11110, 8061), fapt pentru care produsele pentru sporturi de iarna comandate vor fi livrate in stare nemontata si fara setari de siguranta. Este recomandabil ca toti Consumatorii sa apeleze la ateliere de specialitate pentru efectuarea acestor operatiuni. Aceste operatiuni pot fi efectuate si in cadrul magazinelor Hervis, la un cost suplimentar, montarea si reglarea acestor echipamente nefiind incluse in pretul de cumparare afisat pe Site.
Toate bicicletele achizitionate de pe Site, vor fi livrate in stare partial montata si ambalate in carton. Pentru o montare finala de specialitate este recomandat Consumatorilor sa se adreseze unui atelier de specialitate sau unui magazin Hervis. Serviciile de montare finala a bicicletelor in magazinele Hervis se efectueaza in mod gratuit. In masura in care Cumparatorul va efectua singur montajul, garantia nu va fi datorata in cazul in care se dovedeste ca defectiunea s-a produs din cauza modului nepotrivit in care Consumatorul a montat si/sau folosit/intretinut bicicleta. Comportamentul Consumatorului se apreciaza si luandu-se in considerare instructiunile scrise care au fost comunicate de Vanzator/producator.
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daunele de orice fel pe care Consumatorul sau orice terta persoana le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Hervis a obligatiilor sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor comandate dupa livrare si in special pentru pierderea acestora. De asemenea, deoarece caracteristicile produselor comercializate pe Site sunt preluate de la producatori, Hervis nu va fi tinut responsabil pentru corectitudinea acestor informatii. Hervis nu va raspunde pentru nicio pierdere, pretentii, costuri sau cheltuieli inregistrate de Consumator ca urmare a nerespectarii acestor Conditii.
De asemenea, Vanzatorul nu va raspunde pentru eventuale prejudicii cauzate de nefunctionarea sau functionarea necorespunzatoare a Site-ului, precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii unor legaturi de continut (link-uri) publicate pe Site.
In functie de rezolutia calculatorului Consumatorului, sunt posibile diferente de culoare intre nuantele produselor prezentate pe Site si culorile reale ale produselor. Hervis nu isi asuma raspunderea ca nuantele prezentate pe Site corespund intr-adevar culorilor articolelor.
Hervis isi rezerva dreptul de a modifica si de a completa sau actualiza oricand informatiile afisate pe Site cu privire la produsele comercializate.
10.1 Vicii
Viciile clare (inclusiv accesorii lipsa) ale produselor trebuie anuntate Vanzatorului de Consumator in cel mult 48 (patruzeci si opt) de ore de la livrarea produselor.
De asemenea, in cazul in care produsele sufera deteriorari in timpul transportului, Consumatorul are obligatia de a le notifica imediat reprezentantului societatii de transport si de a le confirma cu acesta la livrarea produselor. Hervis nu va fi tinut raspunzator pentru eventuale culpe ale tertilor. Orice alte vicii ascunse observate dupa verificarea atenta a produselor si dupa expirarea termenului de 48 (patruzeci si opt) de ore, trebuie de asemenea anuntate imediat in scris, fara a depasi insa o perioada de 3 (trei) luni de la data livrarii.
10.2 Retragerea garantiei
Drepturile care rezulta din garantie nu se mentin in cazul viciilor provocate de Consumator, prin acestea intelegandu-se fara limitare, urmatoarele:
- Daune provocate prin interventii externe;
- Sigiliu de garantie deschis;
- Manevrare necorespunzatoare;
- pagube mecanice;
- Operarea neconforma sau incercarile de reparatii neautorizare de catre proprietar sau de catre un tert.
11. PROTEJAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin utilizarea acestui Site si inregistrarea Consumatorului in calitate de client pe Site si prin transmiterea rezervarii si/sau prin plasarea comenzii prin intermediul Site-ului, confirmati in mod expres ca toate datele si informatiile pe care ni le furnizati sunt veridice si exacte.
Datele cu caracter personal ale Consumatorului vor fi prelucrate de catre Vanzator in scopul incheierii si derularii contractului de vanzare, respectiv rezervarii articolelor comandate de catre Consumator. Datele cu caracter personal pot fi de asemnea prelucrate de Vanzator cu acordul Consumatorului, în scop de marketing – transmiterea de oferte promoționale prin abonarea la Newsletter-ul Hervis.
In procesul de prelucrare a Datelor cu caracter personal, Hervis respecta prevederile legale in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal, in special prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare pe scurt "GDPR"). Hervis ia toate masurile pentru a garanta siguranta datelor cu caracter personal, potrivit prevederilor GDPR. In derularea serviciilor sale, Hervis va apela numai la angajati si colaboratori externi (persoane fizice sau juridice) carora li se va aplica obligatia de respectare a secretelor profesionale si a confidentialitatii datelor cu caracter personal, obligandu-i in scris pe acestia in acest sens.
Vanzatorul va oferi la cererea Consumatorului informatii cu privire la datele cu caracter personale ale acestuia prelucrate de Vanzator. De asemenea, Consumatorii pot lua oricand legatura cu Hervis in vederea corectarii, stergerii sau blocarii datelor personale stocate de Vanzator, pentru actiunile viitoare si de asemenea pentru retragerea acordului de folosire a datelor cu caracter personal ale Consumatorilor.
Pentru mai multe informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Vanzator, va rugam sa consultati Declaratia Hervis de protectie a datelor !
12. UTILIZAREA SITE-ULUI / DREPTURILE DE AUTOR
Folosirea Site-ului implica in prealabil emiterea de catre Consumatori a acordului cu privire la aplicarea si respectarea acestor Conditii. Hervis nu poate fi tras la raspundere pentru folosirea acestui Site sau pentru orice daune, pierderi, cheltuieli sau altele suferite de Consumator ca urmare a utilizarii Site-ului.
Tot continutul (texte, imagini, animatii si inregistrari video) si designul Site-ului au rolul exclusiv de informare personala a utilizatorului si sunt protejate de legea dreptului de autor. Consumatorul poate copia, stoca si prelucra continutul Site-ului numai in scop personal sau non-comercial, numai in cazul in care acestea nu intra in vreun fel in conflict cu prevederile acestor Conditii. Utilizarea comerciala a continutului Site-ului necesita acordul expres, scris si prealabil al Hervis.
Consumatorul foloseste Site-ul pe propriul risc. Hervis nu este raspunzator pentru continutul altor site-uri straine la care se face referire prin hyperlinks. In acest sens, Hervis se distanteaza in mod clar si nu detine continutul site-urilor terte catre care exista legaturi prin link-uri. Aceasta declaratie se aplica tuturor link-urilor afisate si pentru continutul paginilor la care conduc respectivele link-uri. Hervis nu va raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului sau cele in legatura cu imposibilitatea accesarii anumitor link-uri afisate pe Site.
Continutul Site-ului este proprietatea exclusiva a Vanzatorului si este protejat prin legea dreptului de autor in calitate de baze de date si generari din baze de date.
13. CLAUZA DE SALVGARDARE
In cazul in care orice dispozitie a acestor Conditii este declarata nula sau inaplicabila, toate celelalte prevederi isi vor pastra valabilitatea. Dispozitia nula sau inaplicabila va fi eliminata, iar Hervis va inlocui aceasta prevedere cu o dispozitie valida si eficienta, cat mai apropiata de scopul prevederii nule sau inaplicabile.
14. FORTA MAJORA
In intelesul acestor Conditii forta majora inseamna orice imprejurare externa, imprevizibila, absolut invincibila si inevitabila, precum si cauzele unor astfel de imprejurari, care determina in mod obiectiv imposibilitatea executarii obligatiilor contractuale de catre parti.
Niciuna dintre parti nu va fi tinuta raspunzatoare si niciuna dintre parti nu va fi considerata in culpa pentru neindeplinirea tuturor ori unei parti din obligatiile sale, in situatia in care o astfel de neindeplinire este cauzata de aparitia fortei majore.
Daca situatia de forta majora nu inceteaza in termen de 30 de zile de la producerea acesteia, oricare parte are dreptul sa notifice celeilate parti incetarea raportului contractual, fara ca vreuna dintre parti sa poata pretinde daune interese.
15. LEGEA APLICABILA SI JURISDICTIA
Prezentele Conditii sunt guvernate de dreptul romanesc. Eventualele dispute aparute intre Hervis si Consumatori vor fi solutionate pe cale amiabila.
Detalii legate de metodele alternative de solutionare a disputelor aici. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
In cazul in care disputele nu pot fi solutionate pe cale amiabila, acestea vor fi solutionate de instantele competente din Bucuresti.
16. PREVEDERI FINALE
Titlurile folosite in aceste Conditii servesc exclusiv organizarii si nu pot fi supuse interpretarii.
Ca urmare a acceptarii acestor Conditii, Consumatorul declara si garanteaza ca are deplina cunostinta asupra tuturor aspectelor de fapt si de drept legate de efectuarea unei comenzi sau rezervari pe Site si ca a citit si inteles fiecare clauza a prezentelor Conditii si consecintele de fapt si de drept ale acestora.
Prezentele Conditii includ toate elementele esentiale si secundare asupra carora partile au convenit, neexistand niciun aspect neconvenit in mod expres de catre parti. In special, Consumatorul declara ca a citit, a inteles, este de acord si accepta toate prevederile Conditiilor.